FANDOM

Бианка
ベル (Бел)
Black 2 White 2 Bianca
Рисунка от Black 2 & White 2
Пол: Женски
Години: 10+BW
12+B2W2
Цвят на косата: Рус
Цвят на очите: Зелен
Роден Град: Нувема
Роднини: Неименуван Баща
Регион: Унова
Ранк: Трейнер
Аниме Дебют: BW013
Английски Озвучител: Бела Хъдсън
Японски Озвучител: Шизука Ито

Бианка (Японски: ベル Бел) е противник и приятел на главния герой в играта Pokemon Black & White и асистент на професор Джунипър в Pokemon Black 2 & White 2.

В ИгритеРедактиране

РоляРедактиране

Бианка живее в град Нувема и също така е приятел на играча още от детството. Тя е описана като "неуравновесена" от Професор Джунипър и Шерън. Но тя има и силна страна и тръгва, за да изживее мечтата си въпреки съпротивата на баща и. Тази съпротива изчезва, когато той идва да я прибере вкъщи от Град Нимбаса и Лидера Елеса го убеждава да остави дъщеря си, за да може да изживее мечтата си.

В съответствие с темата за истина и идеали в Black & White, Бианка представя истината. Тя често признава, че не е силен трейнер в сравнение с играча и Шерън и затова обмисля какво ще прави като порасне. По-късно в игрите, тя решава да научи повече за Покемон и отива при Професор Джунипър.

Както играча и Бианка получава своя първи Покемон като подарък от Професор Джунипър. Тя взема този Покемон, който има типов недостатък към този на играча. В играта, играчът често ще срещне Бианка и тя ще го/я предизвика в Покемон битка. След като играча победи Алдър, може да се бие с Бианка в Пълна битка в Град Нувема, но само в уикендите.

В Black 2 & White 2, Бианка е асистент на Професор Джунипър и дава първия покемон на играча и неговия противник - Хъг. Тя за пръв път вижда Шерън в Град Аспертиа след изминалите 2 години.

РисункиРедактиране

Black White Bianca
Рисунка от Black & White

СпрайтовеРедактиране

От Black & WhiteРедактиране

Sprite BW Bianca VSBianca Overworld Bianca BW Bianca Xtransceiver BW
Спрайт преди битки Боен спрайт Ходещ спрайт Спрайт от Х-Предавателя

От Black 2 & White 2Редактиране

Sprite B2W2 Bianca Bianca Xtransceiver B2W2 Overworld Bianca B2W2
Спрайт преди битки Спрайт от Х-Предавателя Ходещ спрайт

Покемон БиткиРедактиране

В АниметоРедактиране

Bianca Anime
Бианка
Thumb Icon
В Анимето Бианка се появява като противник и приятел на Аш Кечъм.

В МангатаРедактиране

ФактиРедактиране

  • Бианка, Шерън и Ен са единствените трейнери в Black & White, които имат анимирани спрайтове.
  • Когато Покемон Компанията показа Бианка, тя беше объркана като Шампион на Унова.

Герои в Игрите

Also on FANDOM

Случайно уики