FANDOM

Делиа Кечъм
ハナコ (Hanako)
Delia BW.png
Пол: Женски
Години: 29
Цвят на косата: Кафяв
Цвят на очите: Кафяв
Роден Град: Палет
Роднини: Аш (син), неизвестен съпруг (EP002), баща (EP002)
Регион: Канто
Ранк: бивш Трейнер
Аниме Дебют: EP001
Английски Озвучител: Сара Наточени
Японски Озвучител: Масами Тойошима

Делиа Кечъм (Японски: ハナコ Hanako) също позната като госпожа Кечъм (Японски: ママさん Mama-san) е майката на Аш, която живее в град Палет.

БиографияРедактиране

Делиа е много запазена жена. Някога, заедно със Спенсър Хейл тя е била ученичка на професор Оук, което я прави наистина интелигентна.

В момента тя живее в град Палет заедно с Майми, Мистър Майм, с който тя се сприятелява и хваща в EP064. Той и помага постоянно в домакинската работа и е нейн другар и приятел, за да не е самотна докато Аш е на своето приключение.

Според Такеши Шудо, Делиа притежава ресторант в град Палет, с който си изкарва прехраната. Също така казва, че къщата и в град Палет е останала от нейната майка, след смъртта и. Когато е била млада, Делиа е била Покемон Трейнър и е искала да стане модел, но е решила да се омъжи за бащата на Аш и да остави всичко зад гърба си. Въпреки, че е била трейнер, за разлика от Джоана, нейните Покемон не са видяни в Анимето.

Тя обикновено е щастлива и усихната жена, но когато се ядоса, хората разбират, но тя не се интересува на кой говори. Например в третият филм, тя казва на Ентей да се засрами от себе си заради постъпките си.

СемействоРедактиране

Delia, Spencer and Oak.png
Като малка със Спенсър и професор Оук
Thumb Icon.png

В EP002 беше споменато, че съпругът на Делиа, който е и баща на Аш е на свое собствено приключение и още не се е върнал, което кара хората да мислят, че това е Силвър. За сега в Анимето, бащата на Аш не е показан на Екран.

Има много историй за съпругът на Делиа, друг вариант за него е Джиовани. А историята е такава, че когато той станал шеф на Екип Ракета и Делиа разбрала, Аш бил още бебе и тя решила да се разведе с Джиовани. Оставяйки Аш да смята, че баща му е трейнер, който е на своето приключение. Това би обяснило интересът на Джиовани към Аш и може би Пикачу е само прикритие на желанието му да се срещне със сина си.

Има и вариант, че в момента Делиа е приятелка на професор Оук. Може би това обяснява защо Аш и Гари си съперничат и защо Аш уважава професор Оук толкова много.

Твърдението със Силвър е аргументирано с това, че Силвър сякаш познава Аш и се радва, че той е успял толкова много като трейнър. Също така съответствията в техните Покемон.

Въпреки всички твърдения, засега съпругът на Делиа си остава незвестен.

ПокемонРедактиране

Mimey.png
Майми

ФактиРедактиране

  • Един от сценаристите разказва, че Делиа е излизала с Джиовани като по-млада, но след като разбрала, че той е от Екип Ракета го зарязала и се омъжила за бащата на Аш. В резултат на прекъснатата им връзка Джиовани искал да си отмъсти на Делиа, преследвайки Аш. Това твърдение обаче е било опровергано от друг сценарист.

Аниме Герои

Also on FANDOM

Случайно уики