FANDOM

Джеси
ムサシ (Мусаши)
Jessie SM.png
Пол: Женски
Години: Около 25
Цвят на косата: Лилав
Цвят на очите: Сини
Роднини: Миямото (майка)
Регион: Джото
Ранк: Координатор, Агент на Екип Ракета
В Игрите: Джеси (само в Yellow)
Аниме Дебют: EP002
Английски Озвучител: Мишел Кноц
Български Озвучител: Даринка Митова (2001-2008); Петя Абаджиева (2008 - досега)
Японски Озвучител: Мегуми Хайашибара

Джеси (Японски: ムサシ Мусаши) е член на триото Екип Ракета заедно с Джеймс и Мяут, което следва Аш и приятелите му в Анимето, обикновено триото се опитва да открадне Пикачу на Аш, но не успява.

БиографияРедактиране

Jessie Best Wishes.png

Джеси идва от малко семейство. Единственият известен роднина на Джеси е нейната майка Миямото, която е била член на екип Ракета и убита по време на мисия. След като Миямото изчезва, Джеси е оставена в много беден дом за сираци. Много пъти тя се хранела със сняг вместо да яде храната в дома, защото тя била просто отвратителна. След като станала достатъчно голяма, за да напусне дома, Джеси отишла в Джото за да стане медицинска сестра, но не успяла. След това Джеси се опитва да стане танцьорка, но след като не успява и в тази сфера, Тя решава да опита с нещо друго - да последва майка си и да стане член на Екип Ракета. Когато се върща в Канто, Джеси преминава през специален физически тест и така става член на Екип Ракета заедно с Джеймс. Двамата първоначално решават да участват в група мотоциклисти, но след като решават, че това не е за тях, двамата откриват Мяут и заедно започват да изпълняват мисийте на шефът им - Джиовани. Някъде преди да се присъедини към Екип Ракета, Джеси получава пропуск за Конкурси в Хоен. Също така в годините преди да се присъедини към Екип Ракета Джеси е имала доста гаджета, които тя е зарязала или просто пътищата им са се разделили по някакъв начин. В Ксату Бъдещето! се разбира, че Джеси е водела прогнозата за времето в една телевизия, а в От Свещ към Спасение! тя е работила като нинджа с нейният Старми. В Пресичащи Пътища се разбра, че Джеси е имала гадже на име Астин, който е отишъл да учи в друг регион.

JessieBW.png
Джеси от BW001 до BW025
Thumb Icon.png

Стари съперничества на Джеси са тези с Касиди и Уенди. Омразата на Уенди обаче, се пораждала от това, че когато Джеси и Уенди били тийнейджърки, Джеси доста често карала приятелката си да плаща напитките, като всъщност имала пари в себе си.

Джеси явно поддържа харесване на змие-подобни Покемон като Арбок и Савайпър, които всъщност тя вече има в Покемон историята си. В Нинджа Поке-Конфронтация! обаче, Джеси каза, че има слабост към Отровен Тип Покемон.

Jessie and Arbok Gamefreak.png
Рисунка на Джеси и нейният Арбок от сайта на Gamefreak
Thumb Icon.png

Джеси реши да се върне към заниманието си като Координатор в региона Хоен, но претърпя доста неуспехи както в Хоен така и в завръщането и в Канто. Тя все пак се оказа наистина добра в това, когато се преобрази в Джесилина (Японски: キャンディ・ムサリーナ Бонбонената Мусалина), по време на приключенията на Екип Ракета в Сино. Въпреки, че не успя да спечели Гранд Фестивала, Джесилина беше в Топ 4. Това естествено не бе достатъчно за нея и тя реши, че вече никога няма да се занимава с това.

В серийте Best Wishes Джеси остави всичките си Покемон в складовете на Екип Ракета, за да не проваля прикритието си. Екип Ракета смени костюмите си в черни и ги носеше до Битка За Любовта От Насекомо-Типовете!, където мисията им приключи, но въпреки това тя не си върна своите Покемон.

ПокемонРедактиране

Притежавани в моментаРедактиране

Jessie's Wobbuffet.png
Уобъфет
Jessie's Mimikyu.png
Мимикю

В ЩабаРедактиране

Jessie's Seviper.png
Савайпър
Jessie's Yanmega.png
Йанмега
Jessie's Gourgeist.png
Горгайст

ОсвободениРедактиране

Jessie's Shellder.png
Шелдър
Jessie's Arbok.png
Арбок
Jessie's Dustox.png
Дъстокс
Jessie's Magikarp 2.png
Маджикарп

РазменениРедактиране

Jessie's Lickitung.png
Ликитънг

ПодарениРедактиране

Jessie's Woobat.png
Уубат
Jessie's Frillish.png
Фрилиш

НазаемРедактиране

Jessie's Meowth.png
Екип Ракета
James's Weezing.png
Уизинг
James's Cacnea.png
Какниа
James's Chimecho.png
Чимечо
James's Mime Jr..png
Джеймс
James's Carnivine.png
Карнивайн
Harley's Cacturne.png
Кактърн
Harley's Banette.png
Банит
Jessie's Aipom.png
Ейпом

ВременноРедактиране

Giant's Hitmonlee.png
Хитмонлий
Team Rocket's Porygon.png
Поригон
Giovanni's Rhydon.png
Райдон
Giovanni's Kingler.png
Кинглър
Giovanni's Machamp.png
Мачамп
NoneHD.png
Делибърд
Jessie's Charizard.png
Чаризард
Jessie's Blastoise.png
Бластойс
Charizard Aggron AG177.png
Чаризард
Jessie's Croagunk.png
Крогънк
Jessie's Smoochum.png
Смуучъм
Jessie's Hippowdon.png
Хиподон
Jessie's Magikarp.png
Маджикарп
NoneHD.png
Манки

Неизвестен СтатусРедактиране

Jessie's Starmie.png В ретроспекция, Джеси използва Старми подобно на шурикен, заповядвайки му да използва "водната магия" Воден Пистолет и да удря нинджите докато се върти. Трудно е да се каже дали Джеси наистина е имала или все още има Старми и дали въобще е преживяла такова нещо.
Дебют AG156

ФактиРедактиране

Jessie Hair Change.png
Разликата в цветът на косата
Thumb Icon.png
  • В някои епизоди, Джеймс казва, че Джеси е на галено от Джесика.
  • Косата на Джеси се променя от червена на магента в EP261 и Джеси все още е с такъв цвят на косата. Епизодът е първият дигитално-оцветен епизод, на всички ръчно оцветени епизоди, косата на Джеси е червена.

Аниме Герои

Also on FANDOM

Случайно уики