FANDOM

Ембоур на Бианка
ベルのチャオブー (Енбуо на Бел)
Bianca's Emboar.png
Дебют
Минчино - Чист и Подреден!
Пол Дарба
Мъжки Неизвестна
Еволюира
Първи Път Втори Път
около Минчино - Чист и Подреден! Търсене за Клъбултимейт!
Хванат Настояща Локация
град Нувема при Бианка
Озучители
Японски Английски
Акено Уатанабе Марк Томсън
Еволюция
TepigAM.png
PigniteAM.png
EmboarAM.png

Ембоур на Бианка (Японски: ベルのチャオブー Енбуо на Бел) е първият Покемон, който Бианка придобива в Унова.

БиографияРедактиране

Bianca's Pignite.png
Като Пигнайт
Thumb Icon.png
Пигнайт направи своят дебют в Минчино - Чист и Подреден!, където Бианка реши да хване един див Минчино, който открадна кутийката за значки на Бианка. Той го нападна с изумително бърза и мощна атака от Пламъчен Заряд, който обаче Минчино успя избегне. След това Пигнайт беше повален от комбинация на Хипер Глас и Гъделичкане. По-късно Бианка използва Пигнайт срещу Пикачу на Аш в битка, където Пигнайт беше близко до победата, но изненадваща Волт Битка успя да го победи. В този епизод Бианка уточни, че е получила Пигнайт като Тепиг от професор Джунипър.

В Емолга Неуловимата! Пигнайт беше използван от Бианка, за да помогне в търсенето на Ирис, Аксю и Емолга. Бианка обаче реши, че Емолга се крие в един храст и накара Пигнайт да го подпали с Огнехвъргачка. Оказа се че в храста се крие див Сколипийд, който разгневено подгони групата.

В BW028 Пигнайт се изправи срещу Емолга на Ирис, която го замая чрез Привличане. По-късно в битката, Емолга се смени със Снайви чрез Волт Смяна и така Пигнайт проведе кратка битка със Снайви.

В Обединяващи Битки В Нимбаса! Бианка предложи на Люк да размени Пигнайт за неговата Зоруа. След като той отказа тя все пак също си промени решението.

Bianca and Emboar.png
Бианка и Ембоур
Thumb Icon.png

Следващата важна поява на Пигнайт беше в Влиза Елеса, Наелектризиращ Лидер! където той беше последната надежда на Бианка да спечели срещу Елеса и нейната Зебстрика. Въпреки че Пигнайт беше наистина близо до победата, Зебстрика успя да надделее.

Въпреки че Пигнайт получи доста загуби на екран, той е най-силният от отбора на Бианка. В Минчино - Чист и Подреден! Бианка уточни, че е спечелила цели две значки с помоща на Пигнайт.

В Търсене за Клъбултимейт! се оказа, че Пигнайт се е развил в Ембоур не чак толкова отдавна. Ембоур започна битката си с Конкълдър на Трип в турнира Клъбсплозия, но тя не бе довършена до следващия епизод, където Ембоур научи движението Мятане и чрез него успя да блокира Скален Ръб на Конкълдър. В битката си с Бишарп на Джорджия, Ембоур успя да победи лесно Бишарп чрез огнени техники и упоритост. Но изгуби от Соук на Стефан в Командвайки Короната Клъбсплозия!.

АтакиРедактиране

Bianca Emboar Arm Thrust.png
Ръчен Тласък
Атаки
Битка
Пламъчен Заряд
Сваляне
Топлинен Сблъсък
Огнехвъргачка
Ръчен Тласък
Ръка Чук
Мятане
Bianca Emboar Flamethrower.png
Огнехвъргачка

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Тепиг, Пигнайт и Ембоур.

Also on FANDOM

Случайно уики