FANDOM

Емполеон на Бари
ジュンのエンペルト (Jun's Emperte)
Barry's Empoleon
Дебют
Бари се Ядосва Навсякъде!
Пол Дарба
Неизвестен Порой
Хванат Настояща Локация
Сино при Бари
Озучители
Японски Английски
Кацуюки Кониши Бил Роджърс
PiplupAMPrinplupAMEmpoleonAM

Емполеон на Бари (Японски: ジュンのエンペルト Jun's Emperte) е стартовият Покемон на Бари.

БиографияРедактиране

Barry and Empoleon
Бари и Емполеон
Thumb Icon

Емполеон направи дебюта си заедно с трейнера си - Бари във DP101 където доказа, че е силен опонент в битка срещу Пикачу на Аш, но все пак загуби.

Във DP102, бе разкрито че Емполеон е тренирал заедно с Бари на Железния Остров след победата в [[[зала Кеналийв]]. Емполеон бе видян и във DP103, където се бе изгубил заедно със Хепини на Брок, Пиплъп на Доун и Гротъл на Аш.

Във DP112 Емполеон бе хипнотизиран от машина на Екип Галактика, която хипнотизира всички железни типове на Железния остров. Той бе видян и във DP122.

Бари участва във Покемон Пинг-Понг турнира заедно с Емполеон във DP124, където бяха победени от О и неговия Шифтри.

Barry's Empoleon Torrent
Емполеон Активира Своята Дарба - Порой
Thumb Icon

Бари участва и във битките на Туинлийф Фестивала, но в един от кръговете загуби срещу Пикачу на Аш.

В следваща битка между Бари и Аш (DP157), Бари използва Емполеон, а Аш новия си Гибъл. Битката не беше много дълга, защото Емполеон бе прекалено силен за Гибъл и така го победи, като маркира първата си победа над Аш.

Във DP163 Емполеон се би срещу Монферно на Аш, но битката нямаше официален победител.

Бари също беше събрал осем значки и участва в Конференцията Лилия от Долината. Във DP184 Бари разбра, че ще се бие срещу Пол. В същата битка Емполеон активира своята скрита дарба - Порой. Въпреки че загуби, Бари му каза, че се гордее с него.

АтакиРедактиране

Barry Empoleon Hyper Beam
Хипер Лъч
Атаки
Barry Empoleon Hydro Cannon
Хидро Оръдие

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Пиплъп, Принплъп и Емпоелон.

Покемон на Бари
Отбор:
EmpoleonWalk
StaraptorWalk
RoseradeWalk
HeracrossWalk
SkarmoryWalk
HitmonleeWalk
.

Also on FANDOM

Случайно уики