FANDOM

Йамаск на Джеймс
コジロウのデスマス (Десумас на Коджиро)
James's Yamask
Дебют
Битка За Любовта От Насекомо-Типовете!
Пол Дарба
Неизвестен Неизвестна
Хванат Настояща Локация
град Кастелиа при Джеймс
Озучители
Японски Английски
Мика Канай Том Уейлънд

Йамаск на Джеймс (Японски: コジロウのデスマス Десумас на Коджиро) е първият Покемон, който Джеймс придобива в Унова.

БиографияРедактиране

Йамаск дебютира в Битка За Любовта От Насекомо-Типовете! където беше привлечен от храната на Джеси, Джеймс и Мяут. Въпреки че Джеси реши да го хване като използва своят Уубат, Джеймс го нахрани и Йамаск бе хванат доброволно.

Първата битка на Йамаск като член на Екип Ракета беше в Ценител Рибар В Риболовно Състезание! където заедно с Уубат се изправиха срещу Ошауот на Аш и Пансейдж на Сайлън. След като обаче започнаха да губят, Йамаск, също като Савайпър на Джеси, използва Замъгляване и Екип Ракета се измъкнаха.

В Уплашени в Замъкът Литвик! Йамаск се сприятели с група Литвик, които обаче измамих всички и накрая изсмукаха жизнена енергия от Джеси и Джеймс. Когато обаче те решиха да си отмъстят, Йамаск под командите на Джеймс победи Литвик, заедно с Ошауот и Пикачу на Аш, Дуебъл на Сайлън и Уубат на Джеси.

В Реставрирана Конфронтация! (Втора Част) Йамаск научи движението Уил-О-Уисп докато се биеше с Пансейдж на Сайлън.

АтакиРедактиране

James Yamask Will-O-Wisp
Уил-О-Уисп
Атаки
Сенчеста Топка
Нощна Сянка
Замъгляване
Уил-О-Уисп

ФактиРедактиране

  • Йамаск е първият Призрачен-Тип Покемон, официално придобит от главен герой.
  • Това е първият Покемон, който Джеймс прибави към своят отбор след Карнивайн в DP002, което означава, че са изминали 212 епизода. Обаче Карнивайн беше придобит от Джеймс когато той е бил дете, което означава, че това е първото хващане на Покемон от Джеймс от 259 епизода.

За повече информация относно този покемон, вижте Йамаск.

Also on FANDOM

Случайно уики