FANDOM

Кинглър на Аш
サトシのキングラー (Кинглър на Сатоши)
Ash's Kingler
Дебют
Мистерия във Фара
Пол Дарба
Неизвестен Неизвестна
Еволюира
Рунд Първи - Започва!
Хванат Настояща Локация
Път 25 при професор Оук
Озучители
Японски Английски
Ъншо Ишизука
Еволюция
KrabbyAM
KinglerAM
220px-Ash and Kingler

Кинглер и Аш

Кинглър на Аш (Японски: サトシのキングラー Кинглър на Сатоши) е седмият Покемон, който Аш придобива в Канто.

БиографияРедактиране

Ash's Krabby
Като Краби
Thumb Icon

Аш хваща Краби на плажа в град Оливин. Аш вече има шест Покемон, затова когато хваща Краби той е телепортиран директно в Лабораторията на Оук. Краби се бие за първи път в Индиго лигата, когато Аш се сражава срещу Манди. Аш избира Краби защото полето е специално за Воден Тип Покемон. Краби побеждава Егзекютор на Манди много лесно, защото еволюира в Кинглър и използва нови атаки.

През повечето време от пътуването на Аш, Кинглър беше при професор Оук. Аш използва Кинглър в състезанието на островите Водовъртеж, срещу Покемон на Мисти.

Аш планираше да използва Кинглър в Сребърната Конференция, но пострада много докато се опитваше да защити Аш от диви Волторб, което го направи неспособен да участва в Конференцията.

В SS004 Кинглър направи кратко появяване, докато предупреждаваше другите Покемон при професор Оук за Бъч и Касиди.

В момента Кинглър е при професор Оук, където бързо се сприятелява с другите покемон на Аш, а най-вече с Корфиш.

АтакиРедактиране

Ash Kingler Hyper Beam
Хипер Лъч
Атаки
Втвърдяване
Щипане
Втренчване
Стъпкване
Воден Пистолет
Балончета
Чук на Рака
Хипер Лъч
Ash Kingler Bubble
Балончета
Ash Kingler Crabhammer
Чук на Рака

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Краби и Кинглър.