FANDOM

Лола
ミズホ (Мизухо)
Lola.png
Пол: Женски
Цвят на косата: Кафяв
Цвят на очите: Кафяв
Роден Град: Неизвестен
Роднини: Флинт (съпруг), Брок и Форест (синове), още 8 синове и дъщери
Регион: Канто
Ранк: Лидер, ПокеФен
В Игрите: Няма
Аниме Дебют: SS001
Английски Озвучител: Ани Силвър
Японски Озвучител: Мако Хйодо

Лола (Японски: ミズホ Мизухо) е специалист във Воден тип Покемон и бивш временен лидер на залата Пютър. Тя е майка на Брок, Форест и 8 други синове и дъщери.

БиографияРедактиране

ПокемонРедактиране

Lola's Marill.png Мерил дебютира в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! където успя да победи Голем на Флинт само чрез единична атака Сърф, след което Голем беше на косъм от удавяне. По-късно помогна на Бластойс на Лола да помогнат на Голем да се съвземе.

В Остри Пространства! Мерил и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

В SS025 Мерил и Судоудо на Брок наглеждаха и си играеха с най-малките деца на Лола.

Мерил
Сърф
Дебют SS001
Lola's Blastoise.png Бластойс е един от многото Водни Покемон на Лола. В Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! той доказа смелостта и силата си като спаси Голем на Флинт от удавяне след битката им с Флинт.

В Остри Пространства! Бластойс и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Дебют SS001
Lola's Gyarados.png Гайрадос е един от многото Покемон на Лола. Беше установено, че когато Флинт и неговият Райдон са носели камъни в залата, за да предотвратят превръщането и в аквариум, Гайрадос е смазал камъните на малки парченца и Лола ги е боядисала в розово.

В Остри Пространства! Гайрадос и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Дебют SS001
Lola's Mantine.png Ментин на Лола се изправи срещу Оникс на Брок в битката им - между майка и син. След като Оникс успя да премахне водата чрез Копаене Ментин показа, че може и да лети и да атакува Оникс въздушно. Въпреки че се бори добре, Ментин изгуби.

В Остри Пространства! Ментин и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Ментин
Бъбъл Лъч
Объркващ Лъч
Дебют SS001
Lola's Tentacruel.png Тентакрул е един от Покемон на Лола, които живеят в залата Пютър.

В Остри Пространства! Тентакрул и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Дебют SS001
Lola's Slowpoke Poliwag Vaporeon.png Слоупоук, Полиуог и Вейпъриън дебютираха в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! където Лола ги представи на сина си Брок.

В Остри Пространства! Слоупоук и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Дебют SS001
Lola's Slowpoke Poliwag Vaporeon.png Полиуог, Слоупоук и Вейпъриън дебютираха в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! където Лола ги представи на сина си Брок. По-късно в епизода, бе установено, че в първата битка на Лола и Флинт, Полиуог е победил Грейвълър на Флинт само чрез единична Хидро Помпа и така Флинт се влюбил в Лола.

В Остри Пространства! Полиуог и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Полиуог
Хидро Помпа
Дебют SS001
Lola's Slowpoke Poliwag Vaporeon.png Вейпъриън, Слоупоук и Полиуог дебютираха в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! където Лола ги представи на сина си Брок.

В Остри Пространства! Вейпъриън и другите Покемон от залата Пютър щяха да бъдат откраднати от Екип Ракета, но планът им се провали.

Дебют SS001

ФактиРедактиране

  • В Пристигане в Град Пютър! Флинт казва, че майката на Брок (съпругата му) е заминала на свое приключение, за да опознае себе си, в оригиналният Японски вариант. В английският дублаж обаче, Флинт казва че съпругата му е починала, което предизвиква много объркана ситуация в дебюта на Лола. Поради това объркване феновете вярват, че Лола е новото гадже на Флинт и затова Брок не се държи много приятелски с нея. В Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! докато Флинт и Лола си припомнят времената, Флинт казва на Лола, че се влюбил в нея още от първата им битка, когато са били млади трейнери и прибързано са се оженили веднага щом навършили осемнадесет. Това доказва, че Флинт не е имал други съпруги освен Лола.

Аниме Герои

Also on FANDOM

Случайно уики