FANDOM

Misha
Миша със счупена ръка
Thumb Icon

Миша (Японски: ミーシャ Мисча) е едноепизоден герой в Пърлоин: Сладък или Подъл?. Тя е озвучена от 藤村歩 (Ayumi Fujimura) в Япония и от Натали Фредерик (Nathalie Frederick) в Америка.

Миша се появява в епизода, когато пита Кайлан дали е виждал нейният Пърлоин. Кайлан и обяснява къде той е завел Аш и Ирис. Когато Миша среща Пърлоин, той и е ядосан, поради това, че си мисли, че тя го е изоставила. Миша обаче обяснява, че когато е била навън си е счупила ръката и затова не се е връщала доста време. Пърлоин обаче смята, че тя го лъже.

Въпреки, че Миша е ранена, тя се опитва да помогне на Кайлан да имъкне Аш, Ирис и Мяут от плаващите пясъци. Когато тя пада, Пърлоин отива да повика помощ. След като Транкуил успяват да измъкнат всички от пясъците, Пърлоин и Миша се сдобряват.

Виждайки как се държат Мяут и Ошауот с Пърлоин, тя им обяснява, че Пърлоин е мъжки, оставяйки ги стресирани.

ПокемонРедактиране

Покемон Детайли
Misha's Purrloin

Пърлоин първо се запозна с Аш и приятелите му след като бяга от ято ядосани Транкуил, от които той открадва плодове. Мяут се влюбва в него вярвайки, че е женски, и се опита да го предпази. Аш извиква Ошауот, а след това Пикачу за да изгони Транкуил. Също като Мяут, Ошауот се влюбва в Пърлоин. Пърлоин решава да използва неразбиращите и влюбени Покемон, преструвайки се на женски, за да ги накара да правят каквото той реши и да осъществи плановете си. Аш и Ирис също решават, че той е сладък, но Кайлан има лошо чувство за него.

След като Пърлоин вижда, че Аш има много плодчета в раницата си, той решава да продължи да пътува с групата, за да има шанс да ги открадне. Той иска да им помага като ги опътва накъде да вървят, с изключение на Кайлан, който отказа помоща. Пърлоин ги завежда в пещера, където успява да открадне раницата.

След като Кайлан и Миша отиват в пещерата, Пърлоин открива трейнера си, но и е ядосан, защото смята, че тя го е изоставила. Когато обаче Миша пада в плаващите пясъци, Пърлоин отива да потърси помощ от онези Транкуил. Въпреки, че те го атакуват, той не се отказва да ги заведе. Когато Миша е спасена, Пърлоин се извинява на Аш, Ирис и Кайлан, че ги е измамил. Мяут и Ошауот му поднасят цветя, но Миша им казва, че той е мъжки.

Пърлоин

Also on FANDOM

Случайно уики