FANDOM

Миямото
ミヤモト (Миямото)
Miyamoto
Миямото
Пол: Женски
Години: Неизвестни
Цвят на косата: Лилав
Цвят на очите: Зелен
Роднини: Джеси (дъщеря)
Регион: Джото
Ранк: Елитен Агент
Аниме Дебют: Рожденият Ден на Мюту
Английски Озвучител: Рейчъл Лилис
Японски Озвучител: Йуми Тома

Миямото (Японски: ミヤモト Миямото) е майка на Джеси и бивш член на триото Екип Ракета. Тя е изчезнала по време на мисията си да залови Мю за нейната шевка, Мадам Бос и от тогава не е била открита. Текущите членове на Екип Ракета смятат, че е била убита от друг Екип или от самият Мю.

БиографияРедактиране

Миямото приоритетите в живота си така: Едно - Печалба, Две - Спестяване, Три, Четири, Пет - Покемон! Тя е била един от най-добрите агенти на Екип Ракета и шевката ѝ Мадам Бос я е наричала "Идеалният образец за Екип Ракета".

Миямото е като дъщеря с в много аспекти, но по малко драматична и по-спокойна от нея. Миямото изпитва дълбока любов към дъщеря си и винаги носила снимка на нея по време на мисия. Знаейки че поради работата си тя неможе да се грижи за Джеси, тя я е оставила за осиновяване, за да спечели много пари и да си я вземе обратно.

За да спечели пари от мисията си с Мю, Миямото го последвала в дълбока джунгла и записала звуците, които Мю издава. Когато Миямото показала на Мадам Бос записът си, била изпратена да залови Мю, но така и не се върнала.

ФактиРедактиране

  • Името на Миямото е базирано на легендарният мечоносец Миямото Мусаши, който се появява в Японската култура.

Шаблон:Team Rocket Members

Also on FANDOM

Случайно уики