FANDOM

Палпитоуд на Аш
サトシのガマガル (Гамагару на Сатоши)
Ash's Palpitoad
Дебют
Посрещайки Страха с Отворени Очи!
Пол Дарба
Мъжки Неизвестна
Хванат Настояща Локация
Път 4 на смени при Аш
Озучители
Японски Английски
Чиаки Такахаши Картър Катчърт

Палпитоуд на Аш (Японски: サトシのガマガル Гамагару на Сатоши) е седмият Покемон, който Аш придобива в Унова.

БиографияРедактиране

Ash and Palpitoad
Заедно с Аш
Thumb Icon
Палпитоуд се появи в Посрещайки Страха с Отворени Очи! където беше лидер на група Тимпол, които живееха в езеро. Аш и Ошауот трябваше да намерят странно растение, което да излекува Покемон на Аш, Айрис и Сайлън, които бяха натровени от Фуунгъс. Растението се намираше в езерото, което беше територия на Палпитоуд. Когато Ошауот и Аш се потопиха на дълбоко в езерото, Палпитоуд се ядоса, че те навлизат в територията му и нареди на кохортите Тимпол да атакуват Ошауот. Когато Ошауот успя да победи Тимпол и да ги изгони, Палпитоуд помоли Стънфиск да му помогне. Обаче, Сайлън улови Стънфиск с помоща на специалната си въдица, затова Палпитоуд трябваше да се справи сам. Палпитоуд се изправи срещу Ошауот и след дълга битка, Палпитоуд беше победен и хванат от Аш.

В Обединяващи Битки В Нимбаса! Палпитоуд беше използван в турнира Клубна Битка срещу Стоутленд на Бъргънди. Въпреки че това беше първата битка на Палпитоуд с Аш на екран, двамата се сработиха чудесно и успяха да победят Стоутленд с мощна комбинация от атаки.

АтакиРедактиране

Ash Palpitoad Hydro Pump
Хидро Помпа
Атаки
Кален Изстрел
Хидро Помпа
Ултразвук
Слузна Вълна
200px-Ash Palpitoad Mud Shot
Кален Изстрел
Ash Palpitoad Supersonic
Ултразвук

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Палпитоуд.

Also on FANDOM

Случайно уики