FANDOM

Пигнайт на Аш
サトシのチャオブー (Чаобу на Сатоши)
Ash's Pignite.png
Дебют
Бойният Клуб и Изборът на Тепиг!
Пол Дарба
Мъжки Неизвестна
Еволюира
Еволюция чрез Огън!
Хванат Настояща Локация
в град Акумула на смени при Аш
Озучители
Японски Английски
Уасаби Мизута Марк Томсън
Еволюция
TepigAM.png
PigniteAM.png

Пигнайт на Аш (Японски: サトシのチャオブー Чаобу на Сатоши) е третият Покемон, който Аш придобива в Унова.

БиографияРедактиране

Tepig Anaboded.png
Тепиг, изоставен от Суама
Thumb Icon.png

Преди Аш да хване Тепиг, той е принадлежал на друг трейнер на име Суама, който обаче го е изоставил след като е изгубил битка от Дийрлинг. Когато Аш посети Бойният Клуб на град Акумула в Бойният Клуб и Изборът на Тепиг!, малко черно създание създаде паника в Клуба. Гледайки записа от камерата, Аш реши, че това създание вероятно е Умбреон. В желанието си да хване Умбреон, Аш се срещна с Тепиг за първи път. Оказа се че малкият Покемон, е успял да се освободи от въжето, с което го е завързал бившият му трейнер, но така е умотал муцунката си и това не му е позволявало да се храни. Аш развърза и нахрани Тепиг с покемон храна, след което Тепиг заспа на рамото му. Тепиг успя да помогне на Пикачу да се спаси от Екип Ракета, които го бяха хванали в чувал. След като Ирис реши да хване Тепиг, той отказа и реши да се присъедини към отбора на Аш.

В Тройни Лидери, Отборни Заплахи! Тепиг доказа силата и бързината си като победи Панзийр на Чили в битката на Аш за първата му значка в Унова. Въпреки че Панзийр успя ловко да направи комбинация от Копаене и Огнехвъргачка, Тепиг беше достатъчно ловък, за да я преодолее и да победи Панзийр.

В Снайви Играе Лошо За Да Бъде Хванат! Тепиг не успя да преодолее Привличане на Снайви, което доказа, че той все пак е мъжки. В Противникова Битка за Клубен Шампион! Тепиг бе победен още в началото на битката на Аш и Трип, от неговият Транкуил.

Ash's Tepig.png
като Тепиг
Thumb Icon.png

Тепиг беше избран от Аш да се бие в неговата втора битка за значка, в Битката Според Ленора!. Тепиг обаче бе победен от Лилипъп и Аш загуби битката. В следващият епизод (Ремач в Зала Накрийн!) Тепиг тренира упорито в Бойният Клуб на град Насрийн и така успя да научи движението Пламъчен Заряд, което му позволи да победи по-лесно Хердиър и да спечели втората значка на Аш.

Тепиг участва и в третата битка за значка на Аш в Битка За Любовта От Насекомо-Типовете!. Той обаче неможа да пребори Дуебъл на Бърг, въпреки че направи най-доброто от себе си.

По-късно Аш използва Тепиг в Третата Битка на Аш и Трип! срещу Ванилайт на Трип, Тепиг наистина имаше огромно предимство в тази битка, но Ванилайт беше наистина добре трениран, което направи битката да завърши в равенство.

В Да Хванем Рогенрола! Тепиг е сприятели с див Рогенрола и му помогна да спаси приятелите си от ръцете на Екип Ракета. След това Тепиг се изправи срещу Рогенрола и успя да го победи в битка. Така Рогенрола също се присъедини към отбора на Аш.

Ash and Pignite.png
Аш и Пигнайт
Thumb Icon.png

Докато помагаше на Аш и приятелите си в Битка за Подземието!, Тепиг научи движението Огнхвъргачка и това увеличи силите му в пъти повече.

В Изгубени в Рали за Печати! Тепиг обедини сили с Пансейдж на Сайлън срещу господарите на метрото и техните Покемон, Чанделур и Електрос, Тепиг и Пансейдж се биха достойно, но евентуално загубиха.

В Еволюция чрез Огън! Тепиг се срещна с миналият си трейнер - Суама и заедно със Снайви се изправи срещу неговите Хийтмър и Ембоур. След като Снайви бе победена, Тепиг се концентрира и научавайки движението Огнен Залог еволюира в Пигнайт като победи сам Хетмър и Ембоур. След като Суама му предложи да се върне при него, Пигнайт му опърли лицето с Огнехвъргачка.

В Рок в Зала Върбанк! (Втора Част) Пигнайт успя да победи Сколипийд на Рокси в нейната битка срещу Аш. Въпреки, че Сколипийд остави статус - Отровен върху Пигнайт, Рокси му подхвърли Печа плодче и Пигнайт се възтанови. Това аобаче не му помогна да се справи срещу следващият и' Покемон, Гарбодор. Покемон на Рокси успя да се справи с Пигнайт без почти никакви поражения върху себе си.

АтакиРедактиране

Ash Pignite Flame Charge.png
Пламъчен Заряд
Атаки
Опърляне
Битка
Пламъчен Заряд
Огнехвъргачка
Огнен Залог
Брик Брейк
Ash Pignite Fire Pledge-0.png
Огнен Залог
200px-Ash Pignite Brick Break.png
Брик Брейк

ФактиРедактиране

За повече информация относно този покемон, вижте Тепиг и Пигнайт.

Also on FANDOM

Случайно уики