FANDOM

Сервайн на Трип
シューティーのジャローダ (Джалорда на Шуути)
Trip's Serperior
Дебют
В Сянката на Зекром!
Пол Дарба
Мъжки Неизвестна
Еволюира
Първи Път Втори Път
преди Тройни Лидери, Отборни Заплахи! преди Сблъсък в Джуниър Купата!
Хванат Настояща Локация
Град Нювема при Трип
Озучители
Японски Английски
Кийотака Фурушима Джейсън Грифит
Еволюция
SnivyAM
ServineAM
SerperiorAM

Серпериор на Трип (Японски: シューティーのジャローダ Джалорда на Шуути) е първият Покемон на Трип.

БиографияРедактиране

Trip's Snivy
Като Снайви
Thumb Icon

Снайви бе показан като Снайви в лабораторията на професор Джунипър, където той бе избран от Трип за стартов Покемон в В Сянката на Зекром!. Скоро след като го придоби, Трип предизвика Аш и неговият Пикачу в Покемон битка. Поради Зекром, Пикачу не бе способен да използва Електрически-тип движения и загуби битката. След това Трип поздрави Снайви и запечата първата му битка със своя фотоапарат. Беше установено, че Снайви е еволюирал в Сервайн преди Тройни Лидери, Отборни Заплахи!.

В Противникова Битка за Клубен Шампион! Аш разбра, че Снайви е еволюирал, по време на тяхната битка в Бойният Клуб. Сервайн успя да победи Пикачу на Аш отново, но Снайви на Аш успя да го победи след като го зашемети с Привличане.

Сайлън разказа, че Сервайн е успял да победи Панзийр на Чили още преди битката му срещу Аш в Противникова Битка за Клубен Шампион!.

Сервайн се появи отново в Третата Битка на Аш и Трип! където успя да победи Снайви на Аш, след като успя да отблъсне Привличане.

В Сблъсък в Джуниър Купата! Трип използва изненада Аш като използва развилият се напълно Серпериор в турнира Джуниър Купа. Серпериор бе използван от Трип във всички рундове на турнира в Преборвайки Авторитета Още Веднъж!, Аш, Айрис и Трип: Тогава Когато Бяха Трима и дори в битката му срещу Алдър и неговият Боуфалент в Довиждане Джуниър Купа! Здравей Приключение!. Серпериор загуби от Боуфалент, поради дарбата му Тревопасен, която неутрализира тревни атаки.

Trip's Servine
Като Сервайн
Thumb Icon

АтакиРедактиране

Trip's Serperior SolarBeam
Слънчев Лъч
Атаки
Разсичане
Листно Торнадо
Разсичане
Втренчване
Слънчев Лъч
Яростно Растение
Драконова Опашка
Енергийна Топка
Увиване
200px-Trip Serperior Wrap
Увиване
Trip Serperior Dragon Tail
Драконова Опашка

ФактиРедактиране

  • Сервайн е първият Покемон на противник, който е видян да бъде получаван от професор!

За повече информация относно този покемон, вижте Снайви, Сервайн и Серпериор.

Покемон на Трип
Отбор:
SerperiorAM
TranquillAM
FrillishAM
LampentAM
VanilliteAM
ConkeldurrAM

Also on FANDOM

Случайно уики