FANDOM

Silver Anime.png
Силвър и неговият Чикорита
Thumb Icon.png

Силвър (Японски: シルバー Silver) е възрастен Покемон Трейнър, който се появява в SS018.

ПокемонРедактиране

Покемон Детайли
Silver's Chikorita.png

Чикорита е главният и както изглежда любимият Покемон на Силвър. Той обикновено стои на рамото му като Пикачу и Спарки, помагайки му с дребни неприятности и проблеми.

Чикорита
Silver's Salamence.png

Саламенс е главният боец на Силвър. Той го използва когато трябва да пребори някой грамаден Покемон, като Гайрадос например. Саламенс участваше в битката на Силвър срещу Молтрес.

Саламенс

ФактиРедактиране

В SS018 когато Ричи разказваше на Силвър за Аш, Силвър възкликваше сякаш го познава.

Друга връзка между Силвър и Аш е тази с техните Покемон. Чикорита на Силвър стои винаги на рамото му извън своят покебол също както Пикачу. Саламенс на Силвър пък отговаря на Чаризард на Аш, заради това, че и двамата са дракони и са техните бойци. Също така в EP001 Аш, среща легендарната птица Хоу-Оу, а Силвър среща Молтрес когато е бил на годините на Аш.

Силвър може би е бащата на Аш, тъй като създателите разказват, че бащата на Аш е трейнър на свое собствено приключение. С което Силвър се нарежда като трети варянт за баща на Аш (другите двама са Джиовани и професор Оук).

Покемон на Силвър
Отбор:
ChikoritaAM.png
SalamenceAM.png

Also on FANDOM

Случайно уики