FANDOM

Флинт
ムノー (Муно)
Flint Kanto.png
Пол: Мъжки
Цвят на косата: Кафяв
Цвят на очите: Черен
Роден Град: Неизвестен
Роднини: Лола (съпруга), Брок и Форест (синове), още 8 синове и дъщери
Регион: Канто
Ранк: Лидер
В Игрите: Няма
Аниме Дебют: SS001
Английски Озвучител: Такайа Хаши
Японски Озвучител: Роджърс Парсънс
Зала: Зала Пютър
Значка: Boulder Badge
Специалист: Скален Тип

Флинт (Японски: ムノー Муно) е специалист в Скален тип Покемон и бивш лидер на залата Пютър. Той е баща на Брок, Форест и 8 други синове и дъщери.

БиографияРедактиране

ПокемонРедактиране

Flint's Golem.png Голем дебютира в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно! където се иправи срещу Мерил на Лола. След като Голем използва Земетресение на водното поле, Мерил беше провокиран да използва Сърф и да потопи Голем във водата. Тъй като Голем не може да плува той бе изваден от Бластойс на Лола преди да се удави. По-късно бе показано, че всъщност Мерил и Голем поддържат приятелски отношения.

Докато Флинт и Лола си припомняха миналите времена, бе установено, че в първата им битка Голем, като Грейвълър, е бил победен от Полиуог на Лола само чрез единична атака Хидро Помпа. След загубата си Флинт се влюбил в Лола.

Голем се появи отново в Остри Пространства! където посрещна Брок с неговите Геодуд, Кробат и Стийликс.

Голем
Земетресение
Дебют SS001

СпоменатиРедактиране

Rhydon.png Флинт каза на Брок, в Семейство, Което се Бие Заедно - Живее Заедно!, че е използвал своят Райдон да донася камъни от планината, за да не се превърне залата в аквариум, но Лола само ги боядисала в розово.
Дебют SS001

ПодарениРедактиране

Brock's Onix Gift.png Главна Страница: Стийликс на Брок
Оникс е бил подарен на Брок от неговият баща - Флинт на десетият му рожден ден. Това бе разбрано в Да имаш Уейлорд на Времето!.
Дебют EP005

ФактиРедактиране

Аниме Герои

Also on FANDOM

Случайно уики