FANDOM

Покемон Метод Епизод
Ash Pidove Gust.png

Пидоув започва да маха бързо с криле, създавайки силен вятър, който издухва опонента надалеч. Или двете крила на Пидоув светват в светло син цвят, започвайки да маха с тях, Пидоув освобождава светло синя енергия. Енергията се превърща във вятър, който образува мощно турнадо, което издухва опонента.

BW002

Вихрушка
Ash Pidove Quick Attack.png

Пидоув лети към опонента с висока скорост, оставяйки след себе си бяла ивица от енергия. Понякога преди да атакува тялото му излъчва бяла светлина.

BW002

Бърза Атака
Ash Pidove Air Cutter.png

Пидоув размахва крилата си образувайки светло синя енергия във формата на "X" и светло синият "X" удря опонента. Понякога Пидоув приближава крилете си към тялото и махайки бързо, освобождава много енергийни "X".

BW002

Въздушен Резец
Ash Tranquill Gust.png

Транкуил започва да маха бързо с криле, създавайки силен вятър, който издухва опонента надалеч. Или крилете на Транкуил светват в светло син цвят, започвайки да маха с тях, Транкуил освобождава светло синя енергия, която удря опонента.

BW022

Вихрушка
Ash Tranquill Air Cutter.png

Транкуил размахва крилата си образувайки светло синя енергия във формата на "X" и светло синият "X" удря опонента.

BW032

Въздушен Резец
Ash Tranquill Quick Attack.png

Транкуил лети към опонента с висока скорост, оставяйки след себе си бяла ивица от енергия. Понякога преди да атакува тялото му излъчва бяла светлина.

BW070

Бърза Атака
Ash Tranquill Wing Attack.png

Крилете на Транкуил започват да светят в бяла светлина. Транкуил се изстрелва към опонента с висока скорост и с помоща на крилете си го удря.

BW070

Атака с Криле
Ash Unfezant Air Cutter.png

Ънфезант размахва крилата си образувайки светло синя енергия във формата на "X", хиксовете започват да стават все повече и повече и удрят опонента.

BW070

Въздушен Резец
Ash Unfezant Aerial Ace.png

Тялото на Ънфезант започва да свети в бяла светлина, след това Ънфезант пляскайки с криле се изстрелва напред образувайки бяла ивица след себе си.

BW070

Въздушно Асо

Also on FANDOM

Случайно уики