FANDOM

Нови Форми за BW2
Списание КороКоро показа нови форми за Триото Ками.
Skitty News
11.май.2012 година Новината Съобщи: MisSkitty
  • Споделете мнението си за тази новина тук.
  • Бяхте информирани за това събитие чрез екипът Порталът за Новини в Seviland Encyclopedia.
CoroCoro Kami Trio Forms
Новите форми (от ляво на Кюрем)
Thumb Icon
Списанието КороКоро показа снийк пийк за следващият брой на списанието. В него ще участват Бианка, Брок, Джиовани и Шерън. Освен това списанието показва бъдещи форми за Тъндъръс, Ландоръс и Торнейдъс, които ще участват в Black 2 и White 2. Самите форми са различни и показват Торнейдъс като птица. Все още не е ясно дали това остава официално потвърден спойлър!

Разтърсващ ЪПДЕЙТ! След като списанието излезе, нови и потресаващи разкрития бяха видяни! Първата страница показва, че Синтия, Алдър, Бианка и Шерън ще се появят пак в играта! Стилът на Бианка ще е различен: с по-дълга коса, с очила и дрехи. Тя официално е станала асистент на професор Джунипър и тя ще връчва първият Покемон за трейнера. Шерън също ще има по-нов дизайн. Той ще има вратовръзка и ще е без очила. Той ще замени Ленора като Лидер. Ен също е записан, че липсва, изчезвайки след инвазията на Екип Плазма.

Втората страница показва Световният Турнир като всеки Лидер и Шампион от всеки регион ще може да бъде предизвикан в единична битка. В страницата участват Синтия, Блу, Мисти, Брок, Лейтенант Сърдж, Ерика, Жанин, Блейн, Джиовани, Волкнър, Стивън Стоун и Ланс.

Третата страница е фокусирана върху нещо наречено Покеууд, което е Холивууд Покемон Света. Той показва, че героят ще има възможност да се бие с огромни чудовища, които ще участват в професионални филми. Бащата на Хомика също бе показан, но страницата участваше и Брайсън. Покеууд ще участва в Анимето, в епизод BW084.

Четвъртата страница разкрива формите за Триото Ками и устройство в игрите, наречено А-ЕР Търсач.

Петата страница разказва само за Мелоета и Келдео, както и техният филм, който ще има премиера това лято.

Последните страници разкриват много неща за Анимето. И нов сезон за Best Wishes, който ще дебютира много скоро! В него ще участва триото Ками и някои стари герои като Синтия и Доун! Списанието казва, че Синтия ще се появи заедно с Екип Ракета в премиерата на новият сезон на 21 юни! Списанието показва, че Снайви, Пигнайт и Ошауот на Аш ще еволюират напълно и Доун ще е хванала Комбий! Също така в списанието участват Пелипър, Ийви, Глейсион, Лукарио и Драгонайт!

CoroCoro June 2012 1
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 2
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 3
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 4
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 5
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 6
Thumb Icon
CoroCoro June 2012 7
Thumb Icon

Also on FANDOM

Случайно уики