FANDOM

Нови Разкрития в BW2: Унова
Новият трейлър на BW2 показва нов Унова
Empoleon News
14.април.2012 година Новината Съобщи: Strongestempoleon
  • Споделете мнението си за тази новина тук.
  • Бяхте информирани за това събитие чрез екипът Порталът за Новини в Seviland Encyclopedia.

След разкритията от списание КороКоро, излезе и първия трейлър на игрите Pokemon Black 2 & White 2. Новите игри ще се случват две години след нещата от Pokemon Black & White.

Unova B2W2
Унова
Thumb Icon

Трейлъра показа снимка на Унова. В новите игри Унова ще е претърпял няколко промени.

  • Водата около Entraling я няма.
  • Северната част на Унова е в ледове, които достигат до град Опелуцид. Също така градовете от Нувема до Накрийн са под ледовете.
  • На Югоизток по-надолу от град Дрифтвейл има поне 2 нови града и нови пътища.
  • Ще има нова сграда в град Нимбаса и нова земя на изток от Виенското Колело.
  • Фарът в град Дрифтвейл го няма, вместо тях в града са се образували няколко кратера.
  • Пътят между град Кастелиа и град Нимбаса е завършен и има сгради около пътя.
  • Студеният склад в Дрифтвейл го няма.

Един от новите градове се казва Хиоуги. Град Хиоуги ще е градът от където играчът ще почне играта. За разлика от другите начални градове, Хиоуги е доста голям - има Покемон Център, Училище за Трейнери и място откъдето може да се видят пътища и планини.

Другият град за който знаем е градът където се намира Водната Зала със лидера Шизуй. Името още не е известно, но градът се намира на плажа. Също така пъзела в залата е свързан със водни лилии.

Както мостовете в новата Унова има и подводни тунели. Тези тунели ще водят до няколко места. Също така се знае, че Воден-тип Покемони ще плуват и ще се виждат от тунела.

Trailer Hiougi Town
Град Хиоуги
Thumb Icon
Trailer Unknown City
Друг град
Thumb Icon
Trailer Underwater Tunnel
Подводен Тунел
Thumb Icon

Also on FANDOM

Случайно уики