FANDOM

Аш ще се бори със Седмият
Четири нови епизода бяха потвърдени от телевизията TV Tokyo.
Skitty News
29.април.2012 година Новината Съобщи: MisSkitty
  • Споделете мнението си за тази новина тук.
  • Бяхте информирани за това събитие чрез екипът Порталът за Новини в Seviland Encyclopedia.

Телевизията TV Tokyo потвърди четири нови епизода в своята телевизионна програма. В пръвите два от тях ще участва лидерът на зала Секка - Хачику, а другите два ще са фокусирани върху Айрис и Денто.

VolcaronaArt

Първият разкрит епизод се нарежда 80ти в серийте Pokemon Best Wishes и ще се казва Хачику се Появява! Свещената Планина на Улгамот!!. В този епизод ще дебютира лидерът на Зала Секка - Хачику заедно със своят Тунбеър. В епизодът ще дебютира и Улгамот - Слънцето Покемон.

Следващият потвърден епизод е 81вият от серийте и в него Сатоши заедно със своите Чаобу и Уарувил ще се изправи срещу Тунбеър, Ванирич и Фригийо на Хачику. Епизодът ще се казва: Битка в Зала Секка! Ледено Бойно Поле!!

WhimsicottArt

Сбирка на Покемон Сомелиери! Битка за Дегустация!! е 82рият епизод и в него млад трейнер на име Момочи ще трябва да избере своят първи Покемон, но ще е в затруднение понеже ще избира от множество интересни Покемон, с които да започнеш своето приключение. Сомелиер на име Пино Ноар от клас А ще предизвика Денто на битка, в която победителят ще има честта да избере подходящият Покемон за Момочи. Битката ще е между Иуапаресу на Денто и Чоронеко на Пино. В епизода ще дебютират Чурине и Елфуун.

VanilluxeArt
Последният от потвърдените епизоди се нарежда 83ти и в него Айрис, Миджумару на Сатоши и един див Байванила ще бъдат заложници на побъркани Тесийд, които ще направят своят Аниме Дебют в същия епизод. Въпреки страха на Айрис от Леден тип Покемон, тя ще се обедини с Байванила, за да се измъкне. В епизода ще участват Лангли и нейният Тунбеър.
  • Имената в тази статия за романизирани с японското им наименование!

Also on FANDOM

Случайно уики