FANDOM

ReshiramAM.png DP191 BW001 BW002 ZekromAM.png

В Сянката на Зекром!
BW001.png
BW001 EP658
イッシュ地方へ!ゼクロムの影!! In The Shadow of Zekrom!
Първо Излъчване
Япония 23.септември.2010
САЩ 12.февруари.2011
Японски Изпълнения
Интро Best Wishes!
Край Fanfare of the Heart!
Английски Изпълнения
Интро Black and White
Скрийншоти

В Сянката На Зекром (Японски: イッシュ地方へ!ゼクロムの影!! Към Региона Ишу! Сянката на Зекром!!) е 1вия епизод от серийте Best Wishes и 658мия епизод от Покемон Анимето.

РезюмеРедактиране

Епизодът започва в стаята на Аш. Докато той се приготвя за следващото му приключение, когато майка му влиза и му казва, че Професор Оук е дошъл да ги вземе.

През това време в базата на Екип Ракета, Джиовани пита Джеси, Джеймс и Мяут за целите им: Да хванат силни и редки Покемон и да създадат най-силната армия, за да завладеят света. Джиовани им показва региона Унова, където ще замине Екип Ракета, за да започнат с мисията. След това Джиовани сяда на стола си. Всъщност неговият план е Екип Ракета да предизвикат тайната организация в Унова да се разкрие.

Аш, Делия и Професор Оук са в самолета за Унова, но и Екип Ракета са в същия самолет. И Оук казва на Аш, че никой Покемон от регионите Канто, Джото, Хоен или Сино не се срещат в Унова.

След като самолета каца на Унова, Аш слиза и на брега вижда една Аломомола. Докато той я гледа, метални решетки хващат Пикачу. Аш успава да хване клетката и вижда триото и ги пита кои са. След като Екип Ракета се разкриват, синя светкавица удря Пикачу.

Аш става и взема Пикачу, който също е добре. След това Професор Джунипър идва с колата си извинявайки се, че е закъсняла и тръгват за лабораторията. Когато пристигат Аш среща нов трейнер на име Трип, който избира за първи Покемон - тревния тип Снайви. Навън пред лабораторията Аш предизвиква Трип на битка. Битката започва, но се оказва че Пикачу не може да използва електрически тип атаки. Макар и да използва Желязна опашка и Бърза атака, Снайви бързо побеждава Пикачу.

В лабораторията Професор Джунипър казва, че Пикачу е претоварен след синята светкавица, която го ударила. Тъмният облак се появява и светкавицата пада и всички уреди в лабораторията спират да работят, а Пикачу поема цялото електричество.

В края на епизода показват силуета на Зекром в облака.

Големи СъбитияРедактиране

  • Аш и Пикачу отиват в региона Унова заедно с Делиа и професор Оук.
  • Аш научава, че всички Покемон в Унова, не се срещат в Канто, Джото, Хоен и Сино.
  • Джиовани изпраща Екип Ракета на мисия в Унова.
  • Аш се запознава с професор Джунипър.
  • Пикачу става неспособен да използва електрически атаки, поради светкавицата на Зекром.
  • Аш среща млад трейнер, на име Трип, който започва своето приключение.
  • Трип избира Снайви за свой стартов Покемон.
  • Ошауот от лабораторията на професор Джунипър започва да следи Аш.
  • Аш и Трип провеждат първата си противникова битка и Аш губи.

ДебютиРедактиране

Покемон ДебютиРедактиране

ГероиРедактиране

ХораРедактиране

ПокемонРедактиране

Who's That Pokemon USA BW001.png
Кой е Този Покемон? Пидоув!
Thumb Icon.png

ФактиРедактиране

  • Няма лекция на професор Оук след този епизод.

ReshiramAM.png DP191 BW001 BW002 ZekromAM.png

Also on FANDOM

Случайно уики